top of page
Laws and regulations

ERP CONTROL DE GESTIÓ

Programari de control de gestió amb interfície de connexió amb SAP, Entitats bancàries, GIS, Gestor Documental, atenent els mòduls de Contractació pública, Administració, Financer, Gestió i seguiment d'Obra, Projectes i RRHH.
  • Interfície multifuncional que permet una gran autonomia sobre l'explotació de dades a l'usuari final.

  • Última generació de controls

  • Pantalles dinàmiques

  • Explotació gràfica de dades

  • Quadre de comandaments

  • Mòdul de reporting

  • Exportació a múltiples formats (xls, rtf, html, jpg, pdf, etc)

  • Integració de mapes i geoposició dobjectes

  • Escalabilitat i personalització de l'eina

Las siete en punto

SISTEMA DE CONTROL SOBRE IMPUTACIÓ D'HORES A PROFESSIONALS

Programari de control i gestió sobre la imputació d'hores de dedicació, facturació i reporting d'explotació de rendiment i taxes de tornada.

  • Parametrització final a petició del client

  • Càrrega inicial de dades

  • Explotació gràfica de dades

  • Gran autonomia de l'usuari final per a l'explotació de dades

  • Mòdul de reporting

    • Exportació a múltiples formats(xls,rtf,pdf,html,jpg,png,etc)

  • Interfície de comunicació amb programes comptables per a l'exportació de factures (ex. A3g)

  • Quadre de comandaments

Tarjeta de identificación

IMPLEMENTACIÓ DE SIGNATURA ELECTRÒNICA

Implementació d'un sistema web de signatura electrònica de documents i connexió amb el programari “eDocs” per a la gestió documental.

aplicació web que permet la gestió i signatura de documents des de qualsevol geoposició de lusuari.
  • Avisos via email sobre documents pendents de signatura
  • Documents amb múltiples signants
  • Codis CSV per verificar-ne l'autenticitat
  • Acceptació/rebuig de l'ordre de signatura
  • Workflow seqüencial per als intervinents
  • Possibilitat de delegació de signatura
  • Possibilitat de validació prefirmes per cada document
teclado

DIGITALITZACIÓ DE PROCESSOS I DE DOCUMENTACIÓ

Anàlisi i implementació de la digitalització i automatització de processos de lempresa.
Analitzem les dades, els processos, els objectius, el workflow interdepartamental i la gestió de la documentació d'arxiu amb l'objectiu d'optimització del temps de dedicació dels usuaris i la digitalització i traçabilitat d'aquests.
  • Anàlisi dels seus processos de gestió de dades
  • Anàlisi de la integritat de dades
  • Proposta de workflow d'accions d'usuari/accions
  • Traçabilitat de tots els processos
  • Gestió de digitalització de documents
bottom of page